tisdag 20 september 2011

Tänk alltså

Tänk alltså. Vad det svänger mellan hopp och förtvivlan!
Våra köpare håller på å förhalar köpet och jag blir arg som ett bi på 2 sekunder när jag får mail från mäklaren. Riktigt arg. Smockan hänger i  luften. Mina annars så gröna ögon blir kolsvarta. Och då får man tänka -"ja, det är nog meningen... Vad gör det om hundra år? Det står dig tusen nya köpare åter"  (?)

Det är svårt att tänka positivt när det är såhär men jag riktar ändå dagens tack till Google och alla utvecklare där. Knasigt va? Men tänk, man hittar allt där, man kan skapa bloggar där, mail, kalender, kontakter, hitta roliga bilder.... Man kan ju leva ett helt liv i Googlarnas värld om man nu skulle vilja! jag är i alla fall tacksam för att jag kan skriva av min värsta ilska här på bloggen!

Puss o kram allihop, skicka lite positiva vibbar till oss och vårt hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar