onsdag 28 september 2011

En Maja i resväskan!

Nu är förberedelserna igång för resan till Italien. Vi åker på lördag och har börjat packa redan. Helt underbart ska det bli då jag/vi känt oss så stressade för det här med husförsäljningen. Något annat att tänka på. Vi har fått för oss att vi ska ha en resväska att dela på......Hm, får se om det går. Än så länge är den inte full men vi har två dagar till på oss att fylla den. Jag vet inte hur man gör när man bloggar från mobilen så jag funderar helt enkelt på att uppdatera efter att ha kommit hem. Kanske med bilder? Jeeeyyyyy!

Men vänta det är nog någon som vill komma med oss! Väskan fylldes ändå.....


Åkej nu till Dagens Tack. Jag är tacksam för att jag lever i det århundrade när man kan flyga till andra länder och kulturer och bara insupa det underbara som finns därute i stora världen,. Tack alla uppfinnare och konstruktörer för att ni gör vårt liv så mycket roligare!

Mjau till er alla från Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar