fredag 9 september 2011

Jorå så att.................

Universum hörde mig. Jag visualiserade ju igår på bussen att något roligt skulle hända, en överraskning eller så. Jorå. Min mobil ringde på eftermiddagen och där var en kvinna som hemskt gärna vill träffa mig för en intervju. Nu gör jag en smiley :-) Det är ju helt fantastiskt, be om något så får man det! Mitt (vårt) torp är också en beställning jag gjort. Bara sådär.

Så med andra ord, dagens tack går till Universum.

Ikväll skriver vi kontrakt med våra nya köpare. Jag har redan föreställt mig hur bra det blir så klart.

Sitter med en träningsvärk som heter duga. Jag var på ett styrkepass igår (body toning) och jag är minst sagt klen. Jag tränar annars bara "dansinspirerat" eftersom det är roligast men nu ska jag verkligen göra ett ärligt försök med styrka Det behövs..............

Kram vi hörs i morgon!
Kärlek till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar