måndag 19 september 2011

Oh, what a wonderful morning, oh what a wonderful day...............

Ahhhh vilken härlig morgon! Regnet öser ner och allt är grått, grått, grått. MEN om det är grått när jag vaknar och jag är pigg, frisk, glad, fylld av energi och kärlek - då spelar faktiskt inte färgen på himlen så stor roll......Dagen blir som jag vill ha den i alla fall.

Den här helgen har jag lekt med min nya telefon! Åh vad det är roligt med nya prylar. En Samsung Galaxy S2 minsann. Såååååå fin. I helgen har jag också hunnit med en härlig middag hos goda vänner och en födelsedagsfika hos Gunnar 83. Han fick äppelpaj, vad annars? :-)

Det finns många tack att dela ut denna dag men jag skriver så här istället;
Jag är tacksam för att jag kan köpa det jag behöver (läs mobiltelefon), jag är tacksam för att jag har så fina vänner och jag är tacksam för att min son följde och spred lite solsken i gamle Gunnars liv.

Kram allihop, idag blir det en underbar om än regning måndag!

2 kommentarer:

  1. Nä men vad roligt att du har skaffat en blogg. Kul, kul! Jag har suttit och läst igenom blogginläggen och undrar om du nu har ett nytt på G??? Bra blogg! Det finns så mycket att vara tacksam för. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Kul att Gunnar fick äppelkaka :-)
    Här är det bara äpplen som gäller... Har kokat/kokar öppelmos i fulla banor och frysser vartefter. Äppel/rönnbärsgelé är på gång och öppelkakor så mycket frysen förmår.
    Har ju 99 kg äpplen.... :-)

    SvaraRadera