onsdag 21 september 2011

Chefen

Ah, vilken knasig dag det har varit. Möte på förmiddagen och havererade servrar på eftermiddagen. Det var bara att åka hem. Tänk vad allt är uppbyggt kring våra servrar. Hela myndigheten som jag jobbar på skulle formligen kollapsa om något sabotage skulle inträffa. I ärlighetens namn så tror jag inte att finns backup servrar på annan ort. Nåväl, för mig var det bara positivt att jag fick åka hem. Med chefens välsignelse.

Sååå, det är dags för dagens tack och som av en händelse så riktar jag mitt tack till min chef för att han är så ärlig, rättfram och empatisk. Dessutom får han saker och ting gjort! Tror faktiskt inte jag haft nån bättre chef. Tack Magnus!

Hoppas att ni därute har en bra chef också - hur viktigt är inte det?
Kram allihop, snart är det zumbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ps, Våra köpare hoppade av, jorå.........ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar