torsdag 15 september 2011

Irriterad

Jag är ledsen för att jag inte dök upp igår men mitt tillstånd har varit minst sagt  - eh - irriterat. Inget går som jag vill just nu och att hålla det positiva i övervikt på livets våg kräver viss koncentration. BUT I AM BACK!
Jag har skrivit till mig själv idag sån't som jag tycker är himla kloka saker och som får vågskålen att tippa åt rätt håll;

-Det ordnar sig alltid!
-Jag har en lysande framtid.
-Det finns många/mycket som väntar runt hörnet!
-Livet svänger och kränger men efter regn kommer solsken!

Så nu e jag gla' igen.

Dagens tack ger jag med extra mycket värme till min busschaufför som i morse ropade efter jag stigit av vid slutstationen -" ursäkta, URSÄKTA!". Jag stannade till och konstaterade att det var mig han ropade på.
-"jag ville bara säga att jag tycker att du är fantastiskt stilig".

Ahwwwwwwwwwwwwww VISST var det gulligt? He made my day!

Kram till er alla busschaufförer out there! Oavsett om ni är glada, sura, arga eller bara vanliga. Ni gör ett fantastiskt jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar