fredag 4 november 2011

Tacksamhetslistan


Jag är tacksam för mitt jobb. Det är fritt och jag kan bestämma min dag själv. Bra lön, bra chef och mycket semester!
Jag har pengar till allt jag behöver. Jag reser, äter gott, är generös och jag är fri att göra precis vad jag vill.
Jag är tacksam för Thomas. Han älskar mig, han förstår, han är snäll och min bästa vän.
Jag är tacksam för mina fina söner. Självständiga, snygga och sociala, trevliga. Jag är tacksam för att dom träffat sina underbara tjejer!
Jag är tacksam för min starka och friska kropp. Jag kan springa, hoppa, simma och leka.
Jag är tacksam för mig att jag finns och att jag har hittat mitt universum.
Jag är tacksam för alla människor som hjälpt mig att bli en bra, human och tänkande människa.
Jag är tacksam för att jag fått leva tillsammans med mina djur och att dom alltid kommer att finnas  i mitt liv.
Jag är tacksam för att jag har hittat en tro, tron på livet.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar