måndag 21 november 2011

Om 3 veckor?

Hela förra veckan låg det personalprogrammet jag jobbar i nere i princip hela veckan och nu på måndag morgon är det likandant. Vad gör man då? Jo, skriver lite i bloggen kanske? Det är lite galet i vår (min)  datoriserade värld att vi (jag) är så låsta vid dom små goa maskinerna för att få nåt gjort. Well........

Helgen har bara varit förberedelse för flytten, vi hoppas att våra köpare är beredda att vilja flytta redan om 3 veckor! Förhoppningsvis får vi besked om det idag!

Våra hantverkare jobbar snabbt som attan och gissa var jag skickar mina tacksamhets-tankar?

Tack till er hantverkare som verkligen dyker upp när ni säger att ni ska och dessutom jobbar snabbt :-)

Kram till er alla från en flyttfixerad Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar