torsdag 24 november 2011

Pinsamt

Ahhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrgggggggg. Jag har gjort det igen! Jag har tryckt på svara-knappen i mailen istället för vidarebefordra-knappen. Med andra ord har den person som skickat mail till mig fått veta vad jag egentligen tycker. Alltså, jag skulle vidarebefordra ett mail från vår tyske köpare till Thomas. I mitt "svar" så uttrycker jag en viss frustration som då Thomas egentligen skulle få ta del av. Nu blev det ju tysken. Det är tredje gången i mitt liv jag gör så. Som tur är var inte detta mail så pinsamt eller av karaktären skitsnack men ändå. Pinsamt. Ja, sån e jag, temperament som studsar tillbaka på mig DIREKT, karma säger en del. Jag har nog lyckats släta över det hela men det är svårt att släppa den pinsamma känslan i kroppen.

Tack Universum för att mailet inte var värre än vad det var! Och tack alla ni som står ut med mitt temperament :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar