måndag 14 november 2011

Stålfjäder och kryddbänk

I helgen var Thomas och jag på Stockholmsmässan. Vi köpte en kombobiljett så vi kunde besöka både Hälsa och Mitt Kök. Vi började på Hälsa såklart för vi ville ju inte komma stinkande av vin till en hälsomässa. Haha det går ju inte - eller?
Hur som helst så signade både jag och Thomas varsitt gymkort för nästa år. Det var till Flex Sports Club som bl a ligger i Älta. Fin fina mässpriser på årskort! Det var också en massa skönhets mumbo jumbo på denna avdelning och jag köpte mig en stålfjäder som man rullar över ansiktet för att ta bort småhår. JÄVLAR vad ont det gör men vad fin jag kommer bli :-)
Mat o vinmässan var riktigt trevlig att strosa runt på. Mycket gottigottgott.
Jag blev med en jättefyndig apparat eller drivbänk (?) som man har kryddväxter i med växtlampa. Den var snygg o funktionell. Färgen var grön, inte svart som den på bilden.
Växtlampa Herbie 23 Indoor Garden Svart
Jag kommer ju inte ha trädgård när jag flyttar............
Hela söndagen packade vi. Vi hoppas ju att vi kan flytta innan jul.

Dagens tack går till alla fantastiska människor som hjälpt till att arrangera dessa mässor! Det måste vara ett hästjobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar