onsdag 16 november 2011

Kappa x 2

Jag måste ju berätta om mitt fantastiska kap jag gjorde på Ellos.se! Jag fick en rabatt på 500:- och jag tänkte att dom skulle jag använda o köpa en kappa! Sagt och gjort, kappan beställdes och jag kände att jag knappt kunde vänta - den var ju så snygg.

Nåväl, i fredags när jag skulle träffa syster yster Madeleine så stod jag och rotade i garderoben efter ett ytterplagg att sätta på mig. OCH döm om min förvåning när jag såg att kappan redan hängde där. Hade jag hämtat ut den redan? Thomas? Eller, hade jag redan köpt en likadan? Jorå, i augusti visade det sig. Sedan glömde jag bort den. Nu har jag två. Knasigt..............

By the way så var jag och syster yster på Oljebaren på Torsgatan och åt middag, ett mycket trevligt ställe. Sedan "söp" vi på ett nytt ställe som var skitballt. Det är ett galleri/konstmuseum och en restaurang som ligger intill (olika hemsidor). Allt heter Sven-Harrys. Read all about it! Den/det är ganska annorlunda. Maten såg god ut också.

Dagens tack riktar jag (lite sent om sider) till min syster för en jättetrevlig kväll och tack för middagen!

Varm kram till er alla i höstmörkret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar