tisdag 7 augusti 2012

Vända in och ut på sig själv

Just nu håller jag på att vända insidan ut. Och antagligen utsidan in också.

Det är knepigt det här med att bli en medveten medelålders kvinna. Faktiskt.
Hur mår jag egentligen? Är det här meningen med livet? Eller........ Finns det mer?
Mer meningsfullt alltså?

Mindfulness
Meditation
Coachning
Rekreation
Andlighet
Spa
Semester

och jag vill bara ha mer och mer och mer.

Var ska det sluta?

Jag är tacksam idag för att jag kan frossa i sådana frågeställningar.

Det är ju många som har andra bekymmer som t ex bara få ihop ett mål mat för dagen....

Kram allihop!

2 kommentarer:

  1. Stora existentiella frågor: Är detta meningen med livet och ....finns det mer. Kanske du svarat utan att du tänker på det:
    Dagens TACK <3

    SvaraRadera