fredag 31 augusti 2012

VAD?

VAD kan man vara tacksam för idag då?
Jag får fundera en stund.........

  • Att jag och Thomas ska äta en god köttbit med gott vin till ikväll?
  • Eller att vi ska åka in till stan imorgon, träffa bästisar, äta ute och se kompisen spela på Engelen?
  • Eller att jag har en underbar (blivande) man?
  • Eller att jag har två underbara söner?
  • Eller att jag har såååå många goda vänner?
  • Eller att jag har ett jobb?
  • Eller att jag är frisk?
  • Eller att jag ska åka på solsemester snart?
  • Eller att jag har en massa roliga stick o virkprojekt på gång?
  • Eller att vi bor i en jättefin lägenhet?
  • Eller?

Åh det finns så mycket att tacka för!

Jo, en sak till! - jag är glad över att jag är ledig på helgerna!!!

Kram och trevlig helg alla mänschor där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar