söndag 30 oktober 2011

Kontraktet signat

Vi har skrivit kontrakt! Igen. Denna gång borde våra köpare veta allt om alla fel. På tisdag är det besiktning. Igen. Efter det vet vi definitivt.
Vi har haft grävare här som kanske kan ta jobbet att dränera kring fuktväggarna. Vi hoppas på det för det är ju det som är svårast - hitta hantverkare som har tid att kasta sig på just våra jobb som behöver göras..........

Men jag känner mig betydligt lugnare nu. Köparna har precis gått. Dom var här igen för deras 2 tonårsdöttrar ville också se huset såklart. Dom var alldeles till sig över att få bo här, så jag känner mig lugnare........

Inatt hoppas jag att jag kan sova hela natten, det var länge sedan.

Tack kära mäklare Johan för att du alltid hjälper oss och hela tiden har ett gott humör!

Kram, nästa gång ska jag försöka lämna husaffären utanför bloggen. Det blir så j-a tjatigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar