måndag 17 oktober 2011

Godmorgon Sverige

Godmorgon Sverige!
I helgen åkte vi till stugan i Dalarna.
Där är lugnet. Där är harmonin.

Det är märkligt hur en plats kan få en att hamna i ett harmoniskt tillstånd på bara någon sekund. Detta ställe som vi köpte i somras kommer betyda mycket för Thomas och mig i framtiden. Det känner vi båda två. Katterna också kan jag säga. Dom var jättelyckliga i somras då dom fick följa med. Fullt av möss och grodor att leka med :-) Nästa gång vi åker dit får dom följa med igen. Men det blir nog först i vår någon gång.

Jag vet inte vem eller vad jag ska tacka för det möjligheten att äga ett torp i Dalarna. Gud? Universum? Mig själv? Det spelar ingen roll, jag är mycket tacksam i alla fall...........

Frid, alla medmänniskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar