onsdag 19 oktober 2011

Till tonerna av Robyn

Idag städar jag igen. Till tonerna av Robyn. Tralalala vad jag tycker illa om att städa. Nå, idag har vi hoppets flagga på topp igen. Besiktning av den nya köparen som sedan skriver kontrakt, i den ordningen. Om allt går bra på besiktningen så är vi i hamn med andra ord.

Skicka lite positiva vibbar åt vårt håll tack!

Vi räknar med att öppna champagnen ikväll. Vi har kanske lite svårt att känna glädje i förväg ska jag villigt erkänna men nu är det tredje gången gillt och vad kan gå fel då? Nada som spanjorerna säger.

Tralalala nu återgång till städningen..............

Tack än en gång mamma för att du lärde mig att vara ihärdig och inte lämna något åt slumpen!
Och tack Robyn - du är hur bra som helst!

En städ-svettig kram från mig till er alla som skickar mig positiva vibbar :-)

2 kommentarer: