onsdag 23 januari 2013

Snart...

Om drygt två veckor ska jag åka till Rättvik och gå kursen Oneness Awakening hos Sofia Norgren . Det ska bli fantastiskt spännande och jag är så otålig, så otålig.

Jag hoppas på att hitta den inre friden som jag tror att de flesta av oss söker. Och om jag kommer därifrån "nyfrälst" så kan jag ge Deeksha, en sorts healing, eller energiöverföring, till dig om du vill :-)

Tacksam för att jag ska till vackra Dalarna snart........


Här ska jag bo fast med en massa snö förstås! Stiftsgården ligger precis vid Siljan.


2 kommentarer:

  1. Allt är omhändertaget som Sofia säger och jag tror på. En underbart fin helg, packa ner lite extra pappersnäsdukar för det kan bli känslosamt <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Jo du Lena, vilka förväntningar jag har :-)

    SvaraRadera