onsdag 9 januari 2013

Julefrid.....

Tillbaka efter jul och nyår.........
Jag har varit så lat, så lat hela långa ledigheten. Jag antar att jag och mitt skal behövde det!

Har ni sett en så vackert fönster? Med denna egengjorda lampa (Charlottes kreation).
Vi var hos Eric's "svärföräldrar" på julafton och åt jullunch. Det har blivit tradition att alla mammor och pappor (ja, alla är skilda och har nya partners) och barn kommer. En mormor är också med.
Mysigt, trevligt och alldeles avkopplande julafton.
Tack, tack, tack för det Charlotte och Joakim, jag uppskattar detta otroligt mycket!
Entrén (dörren skymtas längst ner) och lampan med stort L.

Nu lite fler bilder från julafton;
Sillen, som är mitt hedersuppdrag varje jul! Och Joakims hemgravade goda lax!

Här är skinkan, brödet och dryckerna. SKÅL!

Joakims fantastiska spis.. JO det är hans, det är han som lagar maten ;-)
Här finns köttbullarna, prinskorven och Janzons.


Här sitter vi och smaskar. Bordet är stort som ni ser!

Och några dagar senare kom änglarna (mina barn dårå) och Mickan hem till oss. Åh vad mysigt........

Och så vill jag tacka Mickan (speciellt) och Marcus för att vi blev bjudna på middag dagen innan julafton eftersom Marcus skulle jobba då.

Life is good. Speciellt när det är fyllt av underbara människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar