torsdag 28 februari 2013

Inte velat dela....

Jag har inte haft så väldigt stort behov av att dela med mig av mina tankar på senaste tiden.
Jag har absolut ingen aning om varför. Jag har ju iofs varit sjuk en hel vecka - hua - det var länge sedan.

Och så har jag pysslat;
Satt en surdeg. Stickat en bolero (lägger ut foto senare). Virkat en kyckling till svärmor. Gjort snyggt i lådor. Lagat dammsugaren. Sytt en klänning (inget foto på den eftersom jag inte är nöjd med den). Sytt blommiga kuddfodral. Satt jordgubbs och tomatfrön. Bakat bröd. Och börjat sticka en halsduk till Thomas.

Ja, jisses.

Ibland frågar mina vänner mig om något har hänt sedan sist. Och då brukar jag svara -"neeeeeeeeej, inte vad jag kan komma på".

Då kan man ju undra med tanke på det jag skrivit om ovan.

Tacksam för det lilla lilla i tillvaron (läs pyssel) som gör mitt liv så roligt!

Kram till er alla!

3 kommentarer: