måndag 26 november 2012

Nu räcker det.

Nu räcker det!
Jag tänker inte kväsa mig själv.
Jag gör ingen illa. Tvärtom.
Jag bryr mig om den svaga människan.
Jag är rak och ärlig.
Jag försöker alltid vara den bättre jag.
Jag hjälper mina vänner och kollegor.
Jag finns där för dom som behöver det.
Jag ger svar när jag kan.
Jag är glad ibland.
Jag är ledsen ibland.
Jag är arg ibland.
Jag är lycklig ibland.
Om du inte tycker att det är tillräckligt så ber jag dig vänligen att kliva av min livsstig och inte störa mig mer.

Jag har kommit till jorden för att utvecklas och göra den bättre.
Jag har inte kommit till jorden för att behaga.
Eller göra dig med dina nycker till lags.

Det räcker nu...............

1 kommentar:

  1. Det lönar sig alltid att stå upp för sig själv - för vem gör det annars..
    Det handlar om respekt för sig själv och har inte vi själva det, så då ingen annan för oss heller. Ibland har man "vänner" kort tid, ibland längre, ibland är det nödvändigt att avbryta en kamratskap för att det är obalans i den - en som ger och en som tar...

    Fortsätt och låta själen lysa <3

    SvaraRadera