söndag 25 november 2012

50 blir de flesta av oss

50 blir de flesta av oss. Så också Åsa.

Vi firade henne med champagne-provning med "brudarna".

Och Åsa fick sabrera. Nej inte champagne men en cava tror jag det var. Herregud champagne är för dyrt :-)

Jag lägger in filmen här så får ni se själva......

När alla bubblor var slut så åkte vi till favvo-restaurangen Esperanza på Drottninggatan (77). Där mötte fler upp.
Lotta o Thomas

Henke o Marie-Louise


Gunnar o Åsa

Halva gänget, Lotta, Thomas Kristin, Gunnar, Åsa och Marie-Louises blonda kalufs

Vilken BRA krog det är! Vårt bord var inte klart till 19.30 så vi fick vänta - med - javisst - mera bubbel! Självklart bjöd dom på dessa flaskor som plåster på såren.
Dom är helt fantastiska och speciellt Jenny som driver krogen med sin man. Maten är så obeskrivligt god och så italiensk. Det var bara Thomas och jag som varit där förut och det blev succé.

Jag tror Åsa var riktigt nöjd med kvällen. Det var jag.

Tack allihop för en väldigt rolig och trevlig kväll.
Tack alla på Esperanza som än en gång överträffade sig själva!

1 kommentar:

  1. Vilken kväll!! Champagne i mänger och så jätte kul att få prova på att sabrera. Middagen gick till historien, så gott och trevlig!

    //Åsa

    SvaraRadera