tisdag 24 juli 2012

Thomas fyller år

När Thomas föräldrar kom till stan istället för till knott-torpet så visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på. Vädret var ju klart bättre nu.
Och då tänkte jag - Rosendals trädgårdar!
Varför inte? Jag hade aldrig varit där och det visade sig att ingen annan varit där heller.

Såna vackra rosor till torpet? Ska ju vara lite enkla "fåbladiga" på ett torp!
Vi gick runt lite och tog en svindyr men god fika. Jag blev faktiskt förvånad att trädgården inte var större...

Thomas (snart 51), Roffe och Gun
Vi hade ju tänkt att äta Thomas födelsedagsmiddag i Säfsen men nu fick det bli Esperanza efter ett tips från Veronica. Ojojojojoj vilket trevligt ställe!
Men först tog vi lilla drinken (flera) på Gården.

Veronica o Jonny
Och Thomas fick present - det är han värd gullgossen :-)

Vad kan det vara?
Senare mötte vi också Catrin och Jocke på restaurangen och vi hade SÅ JÄVLA TREVLIGT!

Jag lovar - jag är tacksam för att jag hittat dit och kommer att besöka den krogen många gånger!

Tack alla på Esperanza för det otroligt trevliga bemötandet och den goda, fantastiskt goda, maten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar