onsdag 18 juli 2012

Det ljuva, blöta och stickande livet i Dalarna!

Ja, go vänner. Som ni vet har det varit en blöt sommar och min semester är slut för denna gång. Det har faktiskt inte gjort så mycket eftersom det blev ju en massa vilande istället för aktiviteter. Gudarna vet att jag behövde vila :-)

Såhär vilar man ögonen - på något gott och vackert (och smakrikt)





Och såhär vilar man när man fångat sin första mus!

Såhär vilar man när man inte orkar fiska längre...




Och så här vackert vilar man sina ögon en kväll vid tjärnen.


Och såhär vilar man sig från matlagningen.


Här vilar öronen i forsens brus.

Och såhär vilar man sig med chaufför och konditor som visar en hela Ludvika och Grängesbergstrakten.

Och såhär vilar man ögonen på en svindlande utsikt (på samma utflykt med Lilian och Ingemar)

Till slut gav vi upp Thomas och jag. Vi behövde vila från regnet och knotten. Men här är min hjälte i regnet, kämpandes mot knotten medan jag och katterna - ja just det - vilar i stugan!

Kram allihop

Jag är tacksam för vilan. Och mina 7 veckors semester som statligt anställd...............


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar