måndag 24 september 2012

Tränar å tränar å tränar

Jag håller ju på å tränar å tränar å tränar på att bli en mer positiv mänscha och leva mer i stunden istället för att stressa runt som en hamster i ett hjul.

Dagens övning var att ha med sig ett block under hela arbetsdagen och skriva ner positiva saker med jobbet allt eftersom jag kommer på dessa saker.

Och ni som känner mig och som vet hur otålig jag är - jag har hittat 20 positiva saker med jobbet!!!!

Tänk vad roligt det blev helt plötsligt :-)

Whohooooooo - jag har ett jobb, jag har en lön, jag har arbetskamrater!!!!!!!!!!!!!! TACK

Kram alla där ute!

1 kommentar:

  1. Härligt! Det gäller att höja blicken och se sig runt för att upptäcka att saker och ting kanske inte alltid är som man tror och en tacksamhetskänsla gör det lättare att se.
    Keep up the good work sister!

    SvaraRadera