måndag 4 juni 2012

Spaaaaaaaaaaaaaaa

Lördag kl. 13.00 sätter jag mig i bilen. Thomas kör och jag vet inte var :-)
När vi styr kosan mot Oslo/Örebro så gissar jag på

Sätra Brunn! Åh vad mysigt! Vi har varit där förr men då mitt i smällkalla vintern... och då var det inte en spa helg utan en vinprovarkväll.

Det är en gammal brunnsort dit folk kom för att få frisk luft och för att få bada och dricka det magiska vattnet. Stället har anor. Massor av gamla bilder från seklets början.
 
Så här fint väntade bubblet på oss!
 
Här sov vi.........
 Först afternoon tea. Inte som i GB med silverkannor och kakfat med våningar men jättesmarrigt ändå.


Proppmätta hoppade vi i den uppvärmda poolen och efter det en skön ansiktsbehandling.
NU är det dags att dricka vi upp vårt bubbel!


Sedan äter vi en jättegod middag i en underbar miljö!




Tack min älskade Thomas för en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar