onsdag 15 februari 2012

En hyllning till Gunnar

Jag vill tacka dig för att jag fått vara en liten del av ditt liv.
Mina barn älskade dig. Växte upp med dig.
Framför allt vill jag tacka för att du var en så stor och viktig del i mammas liv.
Du var hennes trygghet, det var inte förrän hon träffade dig som hon blev hel. Som hon kände äkta kärlek.
Och vilket tålamod du hade med vårt yrväder till mamma.
Du var en självuppoffrande person som aldrig krävde något. Ditt hjärta var stort.
Din humor är det jag kommer minnas mest av allt, ditt leende.

Gunnar, jag är så ledsen att jag inte var där och höll dig i handen när du lämnade oss.
Jag ska alltid hålla dig i mitt minne, för du är en av dom få människor som jag verkligen kan kalla god.

Jag saknar dig, vila i frid.

Gunnar och mamma, nykära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar