torsdag 1 december 2011

Fick alla på fall

Idag har jag varit sådär j-a arg som bara jag kan bli. Oresonlig. Envis. Syrlig. Jag laddade upp med att vara arg på stackarn som gjorde mina skoinlägg (levde inte upp till förväntningarna) och jag krävde mina pengar tillbaka. Sedan blev jag arg på vår IT ansvarige som inte kan någonting och till sist på en ekonom för att han försökte försvara vår inkompetente IT mänscha.
Usch vad dum jag kan vara.
I alla fall så har jag fått alla på fall. Dom sitter fint i korgen och jag får som jag vill.
Nu när jag skriver detta, känner jag ett litet elakt MonaLisa leende sprida sig över mina läppar. Jo så är det - en liten djävul finns i mig.

Idag riktas ett stort tack till mig själv som får saker och ting gjorda. Skitbra Helene!

Kram på er alla (huka er för här kommer jag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar